Jaký byl pohovor?

Česká pošta, s.p. 2.8/5

IČ: 47114983, DIČ: CZ47114983
Politických vězňů 909/4, Nové Město, 11000 Praha 1
Státní podnik
Pohovor se konal přímo na pobočce, vedla jej vedoucí pobočky. Dostala jsem všechny potřebné informace o náplni práce, benefitech, platebních podmínkách, povinných zkouškách i školení. Bylo to milé a přátelské setkání. Pár dní poté jsme se setkaly znovu s tím, že jsem přijata, byl mi představen budoucí přímý nadřízený, vyplnila jsem vstupní dokumenty a dostala jsem další doplňující informace k nástupu. Nemám nic, co bych vytkla.

Jak pohovor proměnil můj pohled na firmu:

Jako klient jsem s ČP neměla nikdy žádný problém, snad tomu tak bude i na druhé straně "barikády".
Jméno: Anonym
Pozice: klientský pracovník
Forma pohovoru: osobně
Místo: Praha 4
Dosažené vzdělání: středoškolské s maturitou
Počet let praxe: 6 - 9 let
Počet kol pohovoru: 1
Výsledek pohovoru: přijat/a
Celková zkušenost: 5/5
Přístup a profesionalita personalisty: 4/5
Připravenost personalisty: 4/5
Hodnocení prostředí pohovoru: 4/5
Atmosféra během pohovoru: 5/5
Pochopitelnost výsledku pohovoru (vím, co bude následovat atp.): 5/5
28. března 2025
0
0
Pohovor byl veden v přesile, recruiterka a tři vedoucí. Nejhlavnější vedoucí se neobtěžoval spustit kameru, celý pohovor byl veden ve velmi arogantní a přezíravé atmosféře, kdy mi tvrdili, jak jsou skvělým a přístupným zaměstnavatelem a realita byla opačná.

Jak pohovor proměnil můj pohled na firmu:

Pochopil jsem, proč jdou služby České Pošty tak příšerné, ikdyž se lidé na přepážkách a doručovatelé snaží.
Jméno: Anonym
Pozice: it/business analytik
Forma pohovoru: online
Dosažené vzdělání: středoškolské s maturitou
Počet let praxe: více než 10 let
Počet kol pohovoru: 2
Výsledek pohovoru: odmítl/a jsem
Celková zkušenost: 2/5
Přístup a profesionalita personalisty: 3/5
Připravenost personalisty: 3/5
Hodnocení prostředí pohovoru: 1/5
Atmosféra během pohovoru: 1/5
Pochopitelnost výsledku pohovoru (vím, co bude následovat atp.): 5/5
26. července 2024
0
0
Pohovor probíhal na Praze 9 Bydlela jsem 10 minut od zvolené pobočky. Personalistka mi řekla, ze kdyz bude potřeba jakýkoliv přesčas budu první na ráně, komu budou volat. Dále uvedla, že už se moc neposilaji dopisy a tlačí se na doplňkový prodej. A co bych prodala z jejich sortimentu malému dítěti. Odpověděla jsem, že samotnému dítěti bych nic nenutila, ale doprovodu bych treba nabídla omalovanky nebo časopis, třeba Medu Pusika. Paní to přišlo vtipné a pohovor ukončila. Nevzali mě a ani nevím, jaká byla správná odpověď na tu její otázku.

Jak pohovor proměnil můj pohled na firmu:

Zhoršil se.
Jméno: Verča
Pozice: pracovník přepážky
Forma pohovoru: osobně
Dosažené vzdělání: středoškolské s maturitou
Počet let praxe: 6 - 9 let
Počet kol pohovoru: 1
Výsledek pohovoru: nepřijat/a
Celková zkušenost: 3/5
Přístup a profesionalita personalisty: 2/5
Připravenost personalisty: 4/5
Hodnocení prostředí pohovoru: 4/5
Atmosféra během pohovoru: 3/5
Pochopitelnost výsledku pohovoru (vím, co bude následovat atp.): 2/5
24. července 2024
0
0
Byla jsem pozvána na pohovor příslušné pobočky. Pohovor vedla oblastní manažerka dost neprofesionálně. Mezi prvními otázkami zaznělo, že ví že mám dítě a ať nepočítám s tím že budu mít nějaké výhody. Zkrácená pracovní doba neexistuje. Pokud pracovní pozici chci, musím si vše vyřešit (hlídání, pokud dítě bude nemocné). Poté si šla vyřídit telefonát se slovy, ať si to vyřeším (během 5 minut) a řeknu jí jak jsem to vymyslela.

Jak pohovor proměnil můj pohled na firmu:

Nedivím se, že tento podnik funguje tak jak funguje.
Jméno: Anonym
Pozice: pracovník poštovního provozu
Forma pohovoru: osobně
Dosažené vzdělání: středoškolské s maturitou
Počet let praxe: 2 - 3 roky
Počet kol pohovoru: 1
Výsledek pohovoru: odmítl/a jsem
Celková zkušenost: 1/5
Přístup a profesionalita personalisty: 2/5
Připravenost personalisty: 3/5
Hodnocení prostředí pohovoru: 2/5
Atmosféra během pohovoru: 1/5
Pochopitelnost výsledku pohovoru (vím, co bude následovat atp.): 3/5
11. července 2024
0
0