1. Hlavní strana
  2. Přehled recenzí
  3. Delivery Hero Czech Republic s.r.o.
Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

2x
Hodnocení: 2 z 5

Statistika návštěvnosti

0 za poslední den
2 (prům. 37s) za poslední týden
5 (prům. 30s) za poslední měsíc
170 (prům. 54s) za celou dobu
IČ/DIČ 24254398/CZ24254398
Sídlo Smrčkova 2485/4, Libeň, 18000 Praha 8
Druh společnosti Společnost s ručením omezeným
Napsat recenzi na tuto firmu

Rok 2025

Zkušenost s náborem ve společnosti Foodora (Delivery Hero Group): zklamání zabalené do růžového marketingu

Foodora spadá pod německou skupinu Delivery Hero – podle jména by člověk čekal určitou profesionalitu, ale realita náborového procesu mě rychle vyvedla z omylu.

HR oddělení mě kontaktovalo s tím, že jsem je zaujal a že by rádi domluvili online pohovor. Ten začal otázkou: „Řekněte mi něco o sobě – v rychlosti.“ Zvláštní zahájení, které víc připomínalo speed-dating než seriózní výběrové řízení. I tak jsem stručně shrnul své zkušenosti, dovednosti i motivaci. Zdálo se, že je vše v pořádku – postoupil jsem do dalšího kola.

Druhé kolo mělo být osobní, se třemi zástupci firmy: Veronikou, Monikou a Tomášem (manažerem týmu). Realita? Dostavila se pouze Veronika. Žádná omluva za absenci dalších členů, žádné vysvětlení. A rozhovor? Prakticky kopie toho prvního – stejné otázky, stejný formát. Působilo to, jako by se kolegové mezi sebou ani nebavili, nebo možná vůbec nevěděli, koho vlastně hledají.

O pár dní později mi přišel e-mail: vybrali jiného kandidáta, prý „s lepším businessovým myšlením“. Zajímavé ovšem bylo, že mi z firmy volali hodinu poté, co odeslali zamítavý e-mail – že vybraný kandidát nabídku odmítl, a zda mám stále zájem. Odpověděl jsem slušně, ale jasně: nemám.

Shrnutí:
Online pohovor začínající větou „řekněte mi něco o sobě – v rychlosti“ ve mně vzbudil první pochybnosti.
Osobní pohovor? Chybějící manažer, žádná omluva, žádná příprava.
Náhlá změna názoru po odmítnutí nabídky původním kandidátem? Neprofesionální a neupřímné.

Z mé zkušenosti jednoznačně nedoporučuji. Pokud hledáte firmu, která ví, co chce a váží si vašeho času, Foodora to rozhodně není.

Doporučení:

Pokud se zástupce firmy nemůže dostavit na domluvený osobní pohovor, je naprostý základ slušnosti informovat kandidáta předem – ideálně e-mailem – a pohovor přeplánovat. Ignorování této situace působí neuctivě a amatérsky.

A pokud se rozhodnete pro jiného uchazeče, není vhodné hned poté – v tentýž den – volat odmítnutému kandidátovi jen proto, že ten původně vybraný nabídku nepřijal. To nevypadá jako záložní plán, ale jako zoufalý pokus uhasit vlastní chybu.

Jak pohovor proměnil můj pohled na firmu:

Jednoznačně negativně. Místo dojmu důvěryhodné a dobře organizované společnosti zůstal pocit chaosu, nezájmu a neúcty k času kandidátů. Po této zkušenosti jsem si jejich aplikaci smazal a rozhodl se, že přes Foodoru už nikdy neobjednám. Firmě, která takto přistupuje k lidem, nechci dávat své peníze – ať už jako uchazeč, nebo jako zákazník.
Celková zkušenost
Hodnocení: 1 z 5
Přístup a profesionalita personalisty
Hodnocení: 1 z 5
Připravenost personalisty
Hodnocení: 1 z 5
Hodnocení prostředí pohovoru
Hodnocení: 1 z 5
Atmosféra během pohovoru
Hodnocení: 1 z 5
Pochopitelnost výsledku pohovoru (vím, co bude následovat atp.)
Hodnocení: 1 z 5
Jméno: Delivery Error
Pozice: commercial specialist
Forma pohovoru: osobně
Místo: Smrčkova 2485/4, 180 00 Praha 8-Palmovka
Dosažené vzdělání: středoškolské s maturitou
Počet let praxe: 6 - 9 let
Počet kol pohovoru: 3
Výsledek pohovoru: odmítl/a jsem
1. května 2025
První kolo bylo online, tam mi HR specialistka řekla, že přednostně probíhají pohovory i s interními kandidáty. Po 3 týdnech dostala pozvánku na 2. kolo a prezentaci vypracovaného úkolu. Myslela jsem tedy, že si mezi interními kandidáty nevybrali.

Pohovor byl moc fajn, cítila jsem se tam dobře. Bylo to v pondělí a slíbili, že se ozvou do středy. Nakonec mě kontaktovali až ve čtvrtek ráno s tím, že jsem pozici nezískala protože dostala přednost interní kandidátka, která bude lepší ve stakeholder managementu. ( což dává smysl, když tam již pracuje a se všemi se zná )

Doporučení:

Moje doporučení je, že je naprosto v pořádku a žádoucí si vybrat mezi interními kandidáty, moc ale nerozumím tomu, proč jste mě na další pohovor zvali a nechali mě vypracovat úkol. Jako soukromá firma přece nemáte žádnou povinnost dělat veřejné výběrko.
Během pohovoru jsem měla z manažera oddělení pocit, že již vybráno máte..

Mrzí mě to protože jsem měla o roli zájem a zároveň to bohužel vnímám jako ztrátu času.

Jak pohovor proměnil můj pohled na firmu:

Pořád vnímám firmu dobře. Přístup a komunikace HR specialistů i manažera byla v pořádku.
Celková zkušenost
Hodnocení: 3 z 5
Přístup a profesionalita personalisty
Hodnocení: 4 z 5
Připravenost personalisty
Hodnocení: 5 z 5
Hodnocení prostředí pohovoru
Hodnocení: 4 z 5
Atmosféra během pohovoru
Hodnocení: 5 z 5
Pochopitelnost výsledku pohovoru (vím, co bude následovat atp.)
Hodnocení: 3 z 5
Jméno: Anonym
Pozice: cx specialista foodora
Forma pohovoru: osobně
Místo: Praha
Dosažené vzdělání: středoškolské s maturitou
Počet let praxe: 2 - 3 roky
Počet kol pohovoru: 2
Výsledek pohovoru: nepřijat/a
28. února 2025