U příjímacího pohovoru jsem byla s vedoucí zákaznického servisu a leaderkou jedné odnože CS.
Leaderka se jevila jako zakřiknutá, vedoucí CS ji nepustila skoro ke slovu. Absolvujete "standardní" HR otázky typu "Kde se vidíte za 5 let" či "Vyjmenujte své dobré a špatné vlastnosti". Vedoucí velmi často odbíhala od tématu, kde potřebovala vyzdvihnout svou 30 letou praxi v mezinárodních společnostech.
Velmi často byla opakována naprosto pochopitelná a často až nepodstatná fakta. Jinak byla atmosféra uvolněná, nijak vyhrocená.

MEWA Textil-Service s.r.o.
1x
Hodnocení: 4 z 5
Statistika návštěvnosti
0
za poslední den
0
za poslední týden
1
za poslední měsíc
115 (prům. 35s)
za celou dobu
IČ/DIČ
64582558/CZ64582558
Sídlo
K Bílému vrchu 2946/2, Horní Počernice, 19300 Praha 9
Druh společnosti
Společnost s ručením omezeným
Rok 2024
Doporučení:
Méně je někdy více a pokud se dotazujete kandidáta bylo by milé jej nechat dohovořit větu a neskákat mu do řeči. Pokud jste vedoucí zákaznického servisu, tyto návyky byste určitě neměli mít.
Jak pohovor proměnil můj pohled na firmu:
Nijak negativně. Prostředí bylo moderní, druhý dojem milý.
Celková zkušenost
Hodnocení: 4 z 5
Přístup a profesionalita personalisty
Hodnocení: 3 z 5
Připravenost personalisty
Hodnocení: 4 z 5
Hodnocení prostředí pohovoru
Hodnocení: 5 z 5
Atmosféra během pohovoru
Hodnocení: 5 z 5
Pochopitelnost výsledku pohovoru (vím, co bude následovat atp.)
Hodnocení: 5 z 5
Jméno:
Anonym
Pozice:
referentka zákaznického servisu
Forma pohovoru:
osobně
Dosažené vzdělání:
středoškolské s maturitou
Počet let praxe:
více než 10 let
Počet kol pohovoru:
1
Výsledek pohovoru:
čekám na odpověď
30. září 2024