Na inzerát jsem narazil na LI, napsal CMO a už jsme plánovali termín. Osobní schůzka s HR a CMO byla velmi příjemná, ptali se na relevantní otázky, nasmáli jsme se, načrtnul jsem jim mou vizi, jak naložit s marketingem, dostali se mi souhlasných reakcí, prostě pohoda a dobrá atmosféra. Na konci pohovoru mi bylo řečeno, že mi co nejdříve pošlou zadání k vypracování. Super. Jenže k tomu nedošlo.
Po týdnu jsem se jim připomněl přes e-mail. Když se nikdo neozýval, zaslal jsem CMO přes LI zprávu, Přečteno, nezodpovězeno. Necelé dva týdny po 1. kole mi od HR přišel generický e-mail, že moc děkují, velmi pečlivě zvažovaly kandidáty, ale nakonec se rozhodly se mnou nepokračovat. Bylo mi to líto, pohovor probíhal oproti většině, které jsem zažil, opravdu příjemně a uvolněně a s nepřímou pozvánkou do druhého kola přes zaslání zadání, jsem si byl jistý, že se ještě uvidíme. Ale dobrý, stává se, možná jsme se neshodli na penězích, byť k požadované částce neměli žádné připomínky.
Napsal jsem HR, že mě to samozřejmě mrzí a zda by mi napsala zpětnou vazbu, ať vím, co třeba byly moje slabé stránky, na kterých mám zapracovat. Inu, už se nikdo neozval, ani přes e-mail, ani na zprávu na LI.
Inzerát na tu pozici jim na startupjob samozřejmě visel ještě několik měsíců a stav marketingu se absolutně nezměnil. Buď nikdo nesplňoval jejich (přehnané?) nároky, nebo za pár šupů našly nějakého juniora, který moc slávy nepředvedl. :-)

NICEBOY s.r.o.
1x
Hodnocení: 2 z 5
Statistika návštěvnosti
0
za poslední den
0
za poslední týden
1 (prům. 38s)
za poslední měsíc
87 (prům. 50s)
za celou dobu
IČ/DIČ
29416876/CZ29416876
Sídlo
5. května 1746/22, Nusle, 14000 Praha 4
Druh společnosti
Společnost s ručením omezeným
Rok 2025
Doporučení:
Komunikujte s uchazeči otevřeně a neslibujte hned na prvním kole něco, co pak nehodláte splnit. Chápu, že máte s hledáním vhodných kandidátů spoustu práce, ale vyghostovat je není vizitka, kterou byste se chtěli chlubit.
Jak pohovor proměnil můj pohled na firmu:
Negativně na chod firmy, k produktům zůstal neměnný.
Celková zkušenost
Hodnocení: 2 z 5
Přístup a profesionalita personalisty
Hodnocení: 3 z 5
Připravenost personalisty
Hodnocení: 4 z 5
Hodnocení prostředí pohovoru
Hodnocení: 4 z 5
Atmosféra během pohovoru
Hodnocení: 4 z 5
Pochopitelnost výsledku pohovoru (vím, co bude následovat atp.)
Hodnocení: 2 z 5
Jméno:
J
Pozice:
specialista marketingu
Forma pohovoru:
osobně
Místo:
Praha
Dosažené vzdělání:
středoškolské s maturitou
Počet let praxe:
4 - 5 let
Počet kol pohovoru:
1
Výsledek pohovoru:
nepřijat/a
30. června 2025