Po zaslání životopisu jsem obratem obdržela následující e-mail ohledně vypracování zadání.
"Dobrý den,
děkuji za váš zájem o pozici Marketingového specialisty se zaměřením na content, správu sociálních sítí a webů.
S ohledem na fakt, že v rámci pozice je vyžadována perfektní písemná komunikace, dovolte mi vám zaslat zadání úkolu k výběrovému řízení.
Prosím o vypracování do 30.6.
Předem děkuji za jeho včasné vyhotovení a zaslání zpět na můj e-mail."
Na jeho vypracování jsem měla pouhé tři dny. To vzhledem k jeho rozsahu a skutečnosti, že jsem v té době pracovala, nebylo zrovna jednoduché.
Zadání se týkalo vypracování příspěvku na sociální sítě, příspěvku na web a blogového článku včetně grafických materiálů informujícího a připravovaných dnech zkušebních jízd Škoda Enaq.
Na úkor spánku jsem nicméně včas dodala úkol o rozsahu cca 4-5 stránek. Krátce na to jsem jen obdržela strohý e-mail, že na základě , mnou zaslaných materiálů nejsem vhodným kandidátem. Dost mi to tenkrát srazilo sebevědomí.
Po nějaké době jsem se dívala na sociální sítě firmy, a zjistila, že danou akci krátce na to skutečně uspořádali. Jestli při tom použili nápady uchazečů, nevím.

OLFIN Car s.r.o.
1x
Hodnocení: 1 z 5
Statistika návštěvnosti
0
za poslední den
0
za poslední týden
1 (prům. 29s)
za poslední měsíc
102 (prům. 52s)
za celou dobu
IČ/DIČ
60913312/CZ60913312
Sídlo
Na Rybárně 1670, Pražské Předměstí, 50002 Hradec Králové
Druh společnosti
Společnost s ručením omezeným
Rok 2025
Doporučení:
I kdyby šlo skutečně jen o prověřování znalostí kandidátů, nepůsobí tak rozsáhlý a přesně specifikovaný úkol v úvodu výběrového řízení zrovna dobrým dojem a řekla bych, že na něj spíše budou reagovat junioři, než opravdu zkušení uchazeči, kteří znají svou cenu.
Jak pohovor proměnil můj pohled na firmu:
Firmu jsem díky této zkušenosti zařadila na seznam nedůvěryhodných.
Rozhodně si nemyslím, že bych s touto firmou chtěla kdykoliv v budoucnu spolupracovat, ať už se jedná o nabídku práce nebo nákup automobilu.
Rozhodně si nemyslím, že bych s touto firmou chtěla kdykoliv v budoucnu spolupracovat, ať už se jedná o nabídku práce nebo nákup automobilu.
Celková zkušenost
Hodnocení: 1 z 5
Přístup a profesionalita personalisty
Hodnocení: 2 z 5
Připravenost personalisty
Hodnocení: 3 z 5
Hodnocení prostředí pohovoru
Hodnocení: 3 z 5
Atmosféra během pohovoru
Hodnocení: 3 z 5
Pochopitelnost výsledku pohovoru (vím, co bude následovat atp.)
Hodnocení: 1 z 5
Jméno:
Alena
Pozice:
specialista marketingu
Forma pohovoru:
neproběhlo
Místo:
Hradec Králové
Dosažené vzdělání:
vysokoškolské
Počet let praxe:
4 - 5 let
Počet kol pohovoru:
1
Výsledek pohovoru:
nepřijat/a
5. března 2025