SAZKA a.s.
4x
Hodnocení: 3.5 z 5
Statistika návštěvnosti
0
za poslední den
5 (prům. 2m 10s)
za poslední týden
9 (prům. 2m 17s)
za poslední měsíc
575 (prům. 49s)
za celou dobu
IČ/DIČ
26493993/CZ26493993
Sídlo
Evropská 866/69, Vokovice, 16000 Praha 6
Druh společnosti
Akciová společnost
Rok 2025
CV zaslano v dubnu, nakonci června email od HR zda bych stále měla zájem o pozici, že mají nově otevřenou podobnou pozici (stejný název, jiná agenda), zaslán email, že OK že se ráda dozvím více, ikdyz to už z mé strany nebylo aktuální. Další týden trvalo než zavolala asi na 5 minut, kdy se tedy potkame. Na můj dotaz, jestli mi tedy v krátkosti může popsat pozici, podminky a cim se tedy lisi od te puvodni, jestli je to vůbec pro mě relevantní se zarazila, že tedy OK, že dáme krátký call s manažerem zase dalsi tyden, jako by mi do tel nemohla říct základní info aspoň k pracovním podminkam- druh smlouvy, hybrid nehybrid fungování atd. Na callu jsem se toho o moc více nedozvedela, když jsem se ptala na úroveň skillu SQL, protože to v inzerci neměli specifikovány, tak se zeptali mě, jakou mám. Když jsem řekla, co zvládám nezvládám, tak vlastně žádný feedback, jestli to hledají nebo nehladaji nepřišlo 😀 nemusím zmiňovat, že se celý proces neskutečně táhl, působil dost zmateně a neprofesionálně( pozvánky na pohovory HR nepotvrzovala do emailu). Myslím, že poslední perlička byla, když nakonci osobního zase nic neříkajícího pohovoru (soucasti melo byt technicke kolo= 4 vytistene papiry s asi 6 otazkami najit chybu v queries 😀😀) padlo, že chtěj ještě poslední 3. Kolo s manažerem celého oddělení, ale že je teď 14 dní na dovolené, tak pak někdy. Po 14 dnech přišel email od HR, že byla nemocna a že se omlouvá, ale že ještě budou mít nějaké pohovory, tak ať počkám. Tak je manažer na dovolené nebo jsou nemocní nebo mají prostě problém normálně korektně zamítnout uchazeče? 😀😀 Vyberte si :-))) Podobny awks dojem z vyberka mám i před cca 3-4 roky do stejného oddělení, takže se vlastně nic nezměnilo v kompetenci manažerů a jejich schopnosti plýtvat časem kandidátů bez otevřené korektní komunikaci :-))
Doporučení:
Ujasnění si profilu hledané role třeba= základní zodpovědnost hiring manažera?
Jak pohovor proměnil můj pohled na firmu:
Nemám moc firem, kde vím, že rozhodně nebudu nikdy pracovat, vzhledem k tomu, jak se lidi na ruznych roli neustale točí. Takze neni problem za nekolik let pozdeji jednat uplne s nekym jinym. Sazka se ale na blacklist u mě zařadila nadobro.
Celková zkušenost
Hodnocení: 2 z 5
Přístup a profesionalita personalisty
Hodnocení: 2 z 5
Připravenost personalisty
Hodnocení: 2 z 5
Hodnocení prostředí pohovoru
Hodnocení: 2 z 5
Atmosféra během pohovoru
Hodnocení: 2 z 5
Pochopitelnost výsledku pohovoru (vím, co bude následovat atp.)
Hodnocení: 1 z 5
Jméno:
Sandra
Pozice:
senior crm specialist
Forma pohovoru:
osobně
Místo:
Online call+ sídlo společnosti Praha 6
Dosažené vzdělání:
vysokoškolské
Počet let praxe:
více než 10 let
Počet kol pohovoru:
2
Výsledek pohovoru:
čekám na odpověď
23. července 2025
Šel jsem na pohovor do Sazky na pozici Operations Specialista CC a musím říct – jestli existuje pohovorová olympiáda, tohle by bylo zlato. Všechno klapalo jak švýcarské hodinky: HR bylo připravené, otázky jasné a srozumitelné, manažer Back Office profík každým coulem. Dokonce mě pochválili za raketovou kariéru v předchozí firmě (škoda, že jsem si nepřinesl diplom na důkaz).
Všechno bylo skvěle vysvětlené, zpětná vazba přišla, zkrátka sen každého uchazeče... No a pak mě stejně nevzali. 😅 Ale i tak – kdybych měl někomu doporučit firmu, kde si aspoň ten pohovor užije, tak Sazku doporučím všemi deseti!
Všechno bylo skvěle vysvětlené, zpětná vazba přišla, zkrátka sen každého uchazeče... No a pak mě stejně nevzali. 😅 Ale i tak – kdybych měl někomu doporučit firmu, kde si aspoň ten pohovor užije, tak Sazku doporučím všemi deseti!
Doporučení:
Doporučuji všemi deseti
Jak pohovor proměnil můj pohled na firmu:
Velmi kladně :-)
Celková zkušenost
Hodnocení: 4 z 5
Přístup a profesionalita personalisty
Hodnocení: 4 z 5
Připravenost personalisty
Hodnocení: 4 z 5
Hodnocení prostředí pohovoru
Hodnocení: 5 z 5
Atmosféra během pohovoru
Hodnocení: 4 z 5
Pochopitelnost výsledku pohovoru (vím, co bude následovat atp.)
Hodnocení: 4 z 5
Jméno:
David
Pozice:
opeations specialista cc
Forma pohovoru:
osobně
Místo:
Evropská 866/69
Dosažené vzdělání:
středoškolské bez maturity
Počet let praxe:
6 - 9 let
Počet kol pohovoru:
1
Výsledek pohovoru:
nepřijat/a
31. března 2025
Na pohovor v Sazce ráda vzpomínám, i když jsem ve finálovém výběru skončila jako první poražený a místo nedostala. Další den po odeslání životopisu mi volala HR a sdělila mi, že je mé zkušenosti zaujaly a rádi by mě pozvali na osobní pohovor. Poté mi přišel e-mail se všemi praktickými informacemi. Samotný pohovor byl příjemný, probíhal ve třech lidech - já, HR a vedoucí marketingového oddělení. Pohovor byl spíše příjemným a uvolněným rozhovorem, kdy jsme se kromě práce a očekávání bavili i o životě. Na konci jsem byla informována, že se mi ozvou další týden. A ozvali. Volala mi HR a vysvětlila mi, že jsem byla ve finálním kole, kde se rozhodovali mezinárodní dvěma kandidáty a vysvětlila, proč nakonec dali přednost tomu druhému. Bylo to tedy pro mě přínosné i z hlediska zpětné vazby.
Jak pohovor proměnil můj pohled na firmu:
Pro někoho může být Sazka zaměstnavatelem, ke kterému by nešli pracovat z důvodu odvětví, ve kterém se pohybuje. Je to však zaměstnavatel, který svým zaměstnancům nabízí mnoho hezkých benefitů a nabídne možnost kariérního růstu.
Celková zkušenost
Hodnocení: 5 z 5
Přístup a profesionalita personalisty
Hodnocení: 5 z 5
Připravenost personalisty
Hodnocení: 5 z 5
Hodnocení prostředí pohovoru
Hodnocení: 5 z 5
Atmosféra během pohovoru
Hodnocení: 5 z 5
Pochopitelnost výsledku pohovoru (vím, co bude následovat atp.)
Hodnocení: 5 z 5
Jméno:
Zuzana Boháčová
Pozice:
specialista marketingu
Forma pohovoru:
osobně
Místo:
Evropská 866/69, Praha 6
Dosažené vzdělání:
středoškolské s maturitou
Počet let praxe:
4 - 5 let
Počet kol pohovoru:
2
Výsledek pohovoru:
nepřijat/a
3. února 2025
Rok 2024
Zkušenost mám takovou personalistka mi poslala zpávu že pokud mam stale o zaměstnani zajem mam se ji ozvát tak tjsem tedy zavolal zpět a to během 2 hodin a bylo mi řečeno že už si vybrali někoho jineho že nemam žadne zkušenosti
Doporučení:
Doporučuji firmě pořadně zaškolit HR a jak se maji chovat k budoucim zaměstnancum
Jak pohovor proměnil můj pohled na firmu:
určitě to ovlivnilo a to jak je neschopny HR
Celková zkušenost
Hodnocení: 3 z 5
Přístup a profesionalita personalisty
Hodnocení: 1 z 5
Připravenost personalisty
Hodnocení: 3 z 5
Atmosféra během pohovoru
Hodnocení: 3 z 5
Pochopitelnost výsledku pohovoru (vím, co bude následovat atp.)
Hodnocení: 1 z 5
Jméno:
David Mašek
Pozice:
specialista zákazníckeho servisu
Forma pohovoru:
telefonicky
Dosažené vzdělání:
středoškolské bez maturity
Počet let praxe:
1 rok
Počet kol pohovoru:
1
Výsledek pohovoru:
nepřijat/a
5. prosince 2024